E mai bine sa fii rănit, umilit,călcat în picioare, să înveţi ce înseamnă tristeţea,dezamăgirea şi depresia, dar să trăieşti, să experimentezi SAU să fii aparent într-un loc sigur, dar sa nu te implici, să fii inactiv doar din cauza temerilor?
Omul cât trăieşte învaţă. Şi cum altfel poţi învăţa dacă nu prin experienţe, înfrângerea temerilor şi luarea cât mai frecventă a inimei în dinţi. Căci noul nu te loveşte din cotidian. Trebuie vânat, urmărit şi constituie o provocare.
Totuşi nu toate experienţele sunt bune. Da, poţi cauta “the silver linning”, poti vedea binele intr-o mare de rău. Dar la un moment dat oboseşti sa tot cazi, sa fii lovit şi sa te arzi. Începi sa fii mai prevăzător şi totodată, poate, să pierzi oportunităţi noi.
Deci care-i soluţia? Nesăbuinţă totală şi o inimă detaşată sau echilibru şi logică? Din punctul meu de vedere, dacă prima variantă ar fi atât de uşor de găsit, toţi am apela la ea, dar cum nu prea e la îndemână, ne mulţumim şi cu a doua. Până la urmă fiecare-şi construieşte viaţa cu ajutorul propriilor decizii. Iar faptul că vrem mai mult ne ajută deopotrivă să evoluăm(în cazul în care lucrurile ies cum ne dorim), sau să facem 2 paşi înainte şi 3 înapoi(în caz contrar).
Şi bineînţeles, impulsul de a scrie cele de mai sus, că de gândit e deja “fumată” problema, mi-a venit când am descoperit piesa de mai jos. Enjoy!
Leona Lewis – Happy
I.
someone once told me
that you have to choose
what you win or lose
you cant have everything
dont you take chances
you might feel the pain
dont you love in vain
cause love wont set you free
I could stand by the side
and watch this life pass me by
so unhappy but safe as could be
that you have to choose
what you win or lose
you cant have everything
dont you take chances
you might feel the pain
dont you love in vain
cause love wont set you free
I could stand by the side
and watch this life pass me by
so unhappy but safe as could be
CHORUS:
so what if it hurts me
so what if i break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound
donţt care about other pain in front of me
cause im just trying to be happy, yea
just wanna be happy, yea
so what if it hurts me
so what if i break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound
donţt care about other pain in front of me
cause im just trying to be happy, yea
just wanna be happy, yea
II.
holding on tightly
just cant let it go
just trying to play my roll
slowly diasappear, oooh
well all these tears
they feel like they’re the same
just different faces, different names
get me outta here
well i can stand by the side
and watch this life pass me by
pass me by
just cant let it go
just trying to play my roll
slowly diasappear, oooh
well all these tears
they feel like they’re the same
just different faces, different names
get me outta here
well i can stand by the side
and watch this life pass me by
pass me by
CHORUS(...)
so any turns that I cant see
I’ll count a stranger on this road
but don’t say victim
dont say anything
I’ll count a stranger on this road
but don’t say victim
dont say anything
CHORUS(...)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu